Sebab saya sayang awk ! ♥


Assalamu'alaikum readers..kayfa halakum ? sihat ? Alhamdulillah..ok, straight to the point.. (walaupun berat nk teruskan Entry nie..

the reason sebab buat Tajuk Entry mcm tu ?? cause saya tersangat kecewa dgn seorang rakan saya nie ?? =="" saya dah gagal menjadi seorang sahabat yg baik.. (kecewa yg teramat sgt..)

Awk..awk ingat lagi tk ? kita pernah janji dulu ?? Janji kita , sama2 nk masuk Syurga.. sama2 nk berubah.. nk jadi seorang muslimah yg baik.. Tpi mana perginya janji2 awk tu ?? awk dah lupa ke ? Atau awk nk saya ingatkan balik ?

Awk , tolong jangan buat saya mcm nie .. jgn buat saya rasa bersalah.. sebab tk dpt jadi seorang sahabat yg baik :( Saya selalu nasihatkan awk ? Tpi awk ? Mula2 je dengar..lepas tu ? Saya mcm bercakap seorang diri.. Awk buat tk tahu je.. Dulu awk tk mcm nie pun ?

Awk nk tahu sebab apa saya selalu nasihat kan awk ? sebab apa saya selalu marah awk ? sebab apa saya selalu membebel kat awk ? ckp ini..ckp itu..
sebab apa saya selalu risaukan awk ? Hanya ada 1 alasan je , Sebab saya terlalu sayang awk ♥..Terlalu sayangkan Persahabatan nie ♥.. Janji kita nk masuk Syurga ? InsyaAllah..

Saya rindu sikap awk yg dulu..yg Terima dgn ikhlas bila diberi nasihat.. ^^
awk..awk pernah ckp dekat saya kan ? awk belum bersedia nk pakai tudung..Takpe wak..saya akan tetap menunggu , sehingga Hati awk benar2 Ikhlas nk pakai tudung.. :D (saya tk boleh paksa)

Can I make 1 request from you ? Satu je..
Saya nk awk berubah ? senang je kan ? Saya tahu awk memang baik..cuma awk je yg tknak berubah.. Please awk.. Saya nk tgk kwn2 saya bahagia bukan didunia..tpi Di Akhirat.. Saya akan selalu doakan awk , agar awk berubah.. Dan selagi saya masih hidup , saya akan bimbing awk.. InsyaAllah..

P/S : Sedih pulok :') sebak hati nie.. (saya syg awok kuasa - 20 ♥ )